Shut up!


Ibland måste man bjuda på sig själv, right? hehehehhe rompaaaahh!
Vilken fuckad kväll jag var så jävla rädd, jag smsade hela min kontaktlista men alla verkade sova...
Men en piggjävel var vaken så vi smsade tills mina pengar tog slut och sen däckade jag och snorade ner hela min kudde.. ne skoja. Jag vaknade rätt sent idag men det gör inget för jag har inget annat för mig.
Vi håller på att flytta och jag orkar inte göra ett skit jag har packat ner mina grejer i en fet kartong som är större än hela mig och det tog långt tid innan jag var klar det var fan inte kul asså!
Fyfan, jag är fan dum! Jag hade packat ner exakt alla mina kläder och nu behövde jag kläder och jag var tvungen att öppna kartongen och stöka till allt men som tur har man en kunglig mamma så hon fixade allt med en gång. Fan vad mycket jag babblar.. shit men jag tänker inte sluta. Mohahah.
Jag har inte ätit frukost men jag ringde mamma för en stund sen och hon kommer med en fet kebabrulle till mig, mums. Ikväll spelar Real Madrid wohoooo!
Och de spelar 10 januari.. när jag fyller år :( Hoppas det blir några födelsedagsmål!
Ska diska snabbt, vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0